čtvrtek 3. března 2016

Na chvilku OSTRAVAČKOU

Jak se dalo očekávat....
Adam letos v zimě dodělává školu a já končím ve Vrchlabí v práci. Všechno do sebe zapadá. Po 3 a půl letech spolu začneme konečně bydlet pod jednou střechou v ostravském domečku.
Adam úspěšně odstátnicoval a stal se z něj promovaný inženýr stavební fakulty v Brně.
Já mezitím podala výpověď v nemocnici a a domluvila si práci v Ostravě. (Dělám teď na super bouldrovce Tendon Blok u Gendovců, kde jsou super lidi, parťáci, lezci, kamarádi.. Adam začal makat v oboru a dělá statika v jedné firmě).
Začátkem února tedy začalo velké stěhování. Vzala jsem si pár ,,nezbytných,, věcí z Vrchlabí a postupně je dovážela do Ostravy.

S Inženýrem Fialou

Než jsem se zde pořádně zabydlela proběhly dva boulderové závody, kde jsem nemohla chybět!
První závody proběhly  v Peci pod Sněžkou, které pořádal Kuba Rak. Super akce na menší bouldrovce. Kuba stavěl bouldry sám takže klobouk dolů, protože bouldry byly super a všichni si perfektně zalezli (tělo mě pak bolelo asi dva dny). Oja lezl v dámské kategorii, takže mi vyfouknul 1.místo. Vystačila jsem si s 2.m a mamka s Lenuli byly 3. Z chlapů vyhrál Honza Zíma.
Druhé závody se konaly v Ádru a pořádal je Mája. Rozhodně se jednalo o jednu z nejlepších boulder akcí. Takový menší Mejcup :P. Bouldry stavěl  Andrejko Chrastina s Jirousem a Smolkem. Kvalifikace byla super a finále též. Přijelo spoustu fajn lidí. Zalezli jsme si vždycky jak bandička někde ve skalách. Simča Ulmonová vždycky někdě řvala jak venku na pořádnejch boulderch, takže zábava byla veliká :). Večer se konala afterparty v Kalírně se super kapelkou, parádní akcička...
Výsledky: baby 1.Simča, 2. Leňulí F, 3.já a pak mamka a Oja. Chlapy vyhrál Novajka, druhý byl neuvěřitelně silný slovák a 3. Ondra.

Kvalda Adr



stěnka v Adru
                       

Když jsme s Adamem vše zařídili a nastěhovali se do dolního patra domku u Adamových rodičů přijela na návštěvu delegace z Vrchlabí - MAMKA + OJA. Měli jsme plán co kde a kdy navštívit.
Nejvíc se nám líbilo asi v ostravské ZOO. Vyšlo nám zrovna pěkné počasí, které připomínalo spíše jaro než zimu. Zvířátka byla vylezlá a jarní počasí v nich vyvolávalo sbližující se touhy, tak bylo aspoň na co koukat :D.
Dále jsme byli v Krásno Polském planetáriu. Dozvěděli jsme se kolik je souhvězdí, jak vypadá obloha v Africe a jinde. Zajímavé a krásné, škoda, že nám nevyšlo lepší počasí abychom mohli pozorovat oblohu dalekohledem.
Mezitím co jsem byla v práci mamka s Ojou navštívili Velký svět techniky, ze kterého byl Oja také moc nadšený. Pak nesměl chybět společný trénink a nakonec mamky první návštěva IKEI. Každý kdo byl poprvé v IKEI asi ví o čem mluvím.. Málem nestihli s Ojou vlak domů :D.

ZOO Ostrava



Jak jsem psala výše - chodíme s Adamem oba do práce, a baví nás to.
Já jsem na bouldrovce absolutně šťastná. Mám skvělé tréninkové možnosti a čas sama na sebe, což jsem v předchozí práci rozhodně neměla.
Adama to v práci také baví (aspoň myslím) dělá co dělat vždycky chtěl a co studoval.

Tento týden jsme si udělali na chvilku volno a vyjeli jsme do Alp ke GrossGlockneru. 3 denní lyžovačka se super lidmi. Sice to počasí mohlo vyjít líp, ale i tak to bylo super. Adam crossil freeride na skialpech a ja na prkně.Všechno jsme přežili bez úrazu a to byl i náš hlavní cíl :D.

V kabince bylo nejlepší počasí

Takže si tady teď s Adamem vesele bydlíme v Ově a žádáme o víza do Kanady a na Nový Zéland. Uvidíme jak nám co dopadne.. V záloze máme spoustu jiných plánů.



Žádné komentáře:

Okomentovat